SKRIVET: 2012-10-14, kl 15:09:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En påminnelse i höstrusket

Jag vet att jag varit troligt dålig på att uppdatera min blogg. Inte bara den senaste tiden utan det senaste året! Jag skall försöka bättra mig men vi får helt enkelt se hur det går. Tanken finns i alla fall där. Hösten har kommit med bravur nu. För två veckor sedan var det fortfarande ganska varmt i solen och luften. Nu är det kallt och rått. Men jag klagar inte. På med stora halsdukar, fluffiga vantar och jordnära färger i all ära. Jag klagar inte, inte alls. Inte när regnet faller ned i storm utanför fönstret eller när vinden yler i skorstenarna. Det är någonting charmigt med hösten som jag älskar. Något mystiskt, som i väntan på någonting annat. När djuren går i dvala och vi människor blir mer dämpade. I alla fall tills julen börjar skymta bakom vrån men det får bli vid ett senare tillfälle. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: